מרצים במכירות

הרצאות בנושא מכירות

רוצים להגדיל הכנסות בעסק שלכם? הרצאות על מכירות

כל בעל עסק, איש עסקים או אדם אשר עובד בדרך ישירה או עקיפה בתחום המכירות ומתוגמל על פי כמות המוצרים או השירותים שהוא מצליח למכור יכול לשפר את עצמו ואת יכולות המכירה שלו.

אם תחשבו לרגע על עצמכם, כאשר אתם נוסעים לסופרמרקט, עוברים בין הטורים ובין המדפים יש סיבה שאתם בוחרים מוצר אחד על פני המוצר השני. אתם לא תמיד מודעים לזה אבל מדובר בתהליך שנקרא שכנוע תת הכרתי.

יש סיבה שהדברים מסודרים כמו שהם מסודרים, יש סיבה שאדם מסוים מצליח למכור יותר מאדם אחר למרות שהם מוכרים בדיוק את אותו המוצר, בדיוק באותו זמן ופונים בדיוק לאותו קהל יעד. אז אם אתם עוסקים בתחום המכירות, אם אתם מנהלים עסק ורוצים להגדיל את ההכנסה שלכם, אם אתם רוצים לשפר את הדרך שבה אתם מציגים את עצמכם כלומר איך אתם מוכרים את עצמכם בפני האחר או אפילו אם אתם רוצים לתרום משהו מעבר לשעות העבודה הרגילות לעובדים שלכם – הרצאות הקשורות לעולם השיווק והמכירה יכולות לסייע לכם ולאנשים שעובדים עבורכם לפרוש כנפיים ולעוף גבוה.

 

הרצאות על מכירות מאיפה זה מתחיל?

אנשי מכירות, טובים ככל שיהיו עוברים תהליך לימודי ואותן הרצאות יכולות להעניק להם מגוון של כלים פרקטיים אותם הם יוכלו ליישם בשטח וזה מתחיל בדרך שבה אותו אדם מציג את עצמו או נראה כלפי האחר. כל אחד מאתנו לומד מה לעשות ומה לא לעשות על בשרו. נסו רגע לחזור אחורה ליסודי או לתיכון. מה גורם לכם להיזכר במורה אחד ולא באחר? מה גרם לכם להכין את שיעורי הבית דווקא אצל מוטי המורה למתמטיקה אבל על דינה המורה לתנ״ך לא ממש שמתם קצוץ? הדרך שבה אנו מציגים את עצמנו בפני האחר, תכונות האופי שאנו בוחרים להדגיש, שפת הגוף שבה אנו עושים שימוש – השילוב הזה הוא זה שמוכר. שילוב שגורם לאדם שעומד מולנו להקשיב לנו או לא להקשיב לנו ואת הכל אפשר ללמוד… איפה ? בהרצאות בנושא מכירות…יש דרכים שבאמצעותן אנו יכולים ללמוד על שפת גוף, להבין מהי שפת גוף המושלמת ופשוט לזרום איתה למקומות שיתרמו לנו המון ביומיום שלנו, כל אחד בתחום שבו הוא עוסק.

 

בנוסף, תוכלו גם לקחת חלק בהרצאות העוסקות במשא ומתן. איך מנהלים משא ומתן, איך להצליח בניהול משא ומתן, מה לא עושים, מה כן עושים ועוד…

 

היתרונות של הרצאות בתחום המכירות

הרצאות במכירות יגרמו לכם להבין לרוב בצורה עקיפה מה אתם או העובדים שלכם לא עושים נכון ואיך אפשר לשפר את זה. את ההרצאות אפשר להתאים לקהלי יעד שונים: עובדים במחלקות השונות, אנשי מכירות, מנהלים, ראשי מחלקות, מנכ״לים ולספק בהרצאה את הכלים הרלוונטיים בהתאם לקהל היעד. איך שלא תסתכלו על זה, הרצאה פותחת את הראש, נותנת לנו רעיונות חדשים, גורמת לנו לחשוב על הדברים מנקודת מבט מעט שונה, משחררת קצת את היצירתיות ועוזרת לנו להתאים את עצמנו בכל פעם מחדש על פי השינויים שנוצרים כחלק בלתי נפרד מהחיים.

 

 

מלאו פרטיכם ואנו נחזור אליכם